Merhaba Land Rover Severler

Merhaba Land Rover Severler...

Bre Bismillah diyorum arkadaşlar ve  LandRoverYedekParcalari.Blogspot.com adresini açıyorum. Gerçi domain biraz uzun oldu ama zaten bu blog sadece Land Rover Parçaları ve Land Rover Yedek Parçları hakkında bilgiler verecek. Land Rover araçlarının hangi modelinin, hangi parçasını nereden ve nasıl bulabileceğiniz gibi konulara değinecek. Ek olarak araçların yedek parçalarının ortalama bayii fiyatları verilecek.

İnternette yaptığım araştırmalar sonucu yukarıda saydığım noktalarda bilgiler veren bir internet sitesine henüz rastlamadım. Bu yüzden Land Rover Yedek Parçaları domainini aldım. Bu sitede bundan sonra Land Rover markasının tüm modellerinin yedek parçaları ve bu parçaları nereden, nasıl temin edebileceğinize ait bilgiler girilecektir. Bu sayede Land Rover Seveler ve kullanılanlar tarafından takip edilecek bir blog oluşturma gayesindeyiz.

Yine internette ve kendi çevremde yaptığım araştırmalar bana şunu gösterdi, aslında her ilimizde yeteri kadar Land Rover Parça satan firma bulunmakta. Yalnız bu firmaların iletişim adresleri ve internet siteleri bulunmamakta. Durum böyle olunca, insanların aradıkları land rover yedek parça firmalarını rahatlıkla bulabilecekleri bir internet sitesinin işe yarayacağını düşündüm.

Türkiye'nin hemen her ilinde hangi Land Rover servisi var. Ve bu servislerde hangi modellerin yedek parçaları mevcut şeklinde bildiriler ve duyuruları sitemizden takip edebileceksiniz. Türkiye illeri olarak girilecek olan bilgilerde, en ucuz yedek parça satan firmalar, telefonları ve internet adresleri yazılacaktır. Basit bir kaç internet aramasından sonra Blogumuzu rahatlıkla bulanabilir hale getireceğiz. Bu sayede google'de yaptığınız araştırmalar sonucu aracınızın bozuk olan parçası hangisiyse onu en hızlı yoldan bulmanız sağlanacaktır.

Şimdilik bu kadar diyorum. Land Rover Yedek Parçarı sitesi açılmıştır. Vatana millete hayırlı olsun.

0 yorum:

Yorum Gönder